diumenge, 13 de gener del 2008

Nou Any

Bueno aquest nou any tinc molts objectius:
-Lligarme la "...." i alguna mes si cau
-Comprarme les new rock
-Veure molts capitols de One piece
-I pasar a 4rt sense repetir XD
Bueno els problemes son:
-Hi ha certa persona que esta amb la "...." i em cau força be osigui que em tindre que esperar a que tallin per actuar.
-Els diners tenian que venir pel nadal amb els tiets pero uns man regalat una minicadena ( que no la buy per res ) i els altres 60 euros resumin que amb els diners que man donat, els que tenia i els 10 que an fet de rebaixes a les NR600 encara em falten .....mmmm.... 50 euros buaaaaa!
-Cap de Piece problemas bueno que en castella no m'agrada i que en català encara van per la illa dels fusters (encara que s'ha de dir que aquest cop an traduit molts capitols )
-I lo de 4rt bueno ja vaix estudian i el altre trimestre nomes m'en va quedar 1 osigui que aqui sera bastan façil i o podre complir

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

Blogger Laia ha dit...

mmm 1r cop q et sento parla d noies macia ;-)
Your sister

5 de febrer del 2008, a les 3:13  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici